ZERTARAKO:

Azterketen emaitzak eta ahozko probarako deialdiak jasotzeko

Jakinarazpenak jasotzeko: hutsegite kopurua, ordutegiak, egutegia,…

Agiriak eskuratzeko

Hizkuntza Eskolan matrikulatu ahal izateko.

ONLINE LIBURUTEGIA

2020ko IRAILEKO AZTERKETAK

HIZKUNTZA ESKOLETAKO IKASLE OFIZIAL ETA LIBREEN AZTERKETAK EGITEKO EGUTEGI BERRIA

Osasun-egoerak ez badigu uzten ofizialen eta libreen deialdiko ahozko eta idatzizko probak egiten ondorengo puntuetan adierazitako aurreikuspenen arabera, behar besteko aurrerapenarekin jakinaraziko da, eta proba horiek egiteko egutegi berri bat jakinaraziko da.

IKASLE OFIZIALAK

2019-2020 ikasturteko deialdiak ez dira aintzat hartuko ikasleek ikasten ari diren maila osatzeko dituzten deialdi guztiak zenbatzean. Ikasle ofizilek bi deialdi izango dituzte, bata ekainean eta bestea irailean.

AHOZKO PROBAK

Maiatzaren 25etik aurrera hasiko dira egiten  Azterketaren data eta ordua aurretiaz jakinaraziko dira.
Ahozko azterketaren notak IKASGUNEaren bidez argitaratuko dira. Ikasleek erabakiko dute idatzizko probara aurkeztu edo ez, eta horren berri emango dute eskolan edo bakoitzaren tutoreari errazago antola daitezen.

IDATZIZKO PROBAK
Ekainaren 15etik aurrera hasiko dira egiten. Proben egutegia esteka honetan dago.

IKASLE LIBREAK

Ikasle libreei dagozkien probak irailean egingo dira. Proben egutegia esteka honetan dago.

________________________________________________________________________

HEZKUNTZA SAILEKO IKASTETXE ETA PLANGINTZA ZUZENDARIAREN JARRAIBIDEAK EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOKO HIZKUNTZA ESKOLETAN AZTERKETA-PROBAK EGITEKO AURRISKUSTEN DIREN EGUTEGIARI BURUZKOAK.

(leiho berri batean irekitzen da) (2020-05-07)

I. ERANSKINA

II. ERANSKINA

_____________________________________________________________________________________